Verhuizingen

Transworld International verleent wereldwijd verhuis- en opslagdiensten van een heel hoog en uiterst professioneel niveau aan competitieve prijzen.
We begrijpen hoe belangrijk het voor u is dat uw bezittingen tijdig toekomen en in dezelfde staat als deze waarin ze vertrokken.

Kantoorverhuizingen

Dynamische bedrijven zijn bedrijven die investeren, in mesen of in automatisering, of meestal in beide. Dit betekent dat zij in grootte veranderen, en meer of minder kantoorruimte nodig hebben. U zal dan een partner nodig hebben die begrijpt hoe de verstoring van de normale bedrijfsvoering door de verhuis tot een minimum te beperken en hoe uw kantoor zo snel mogelijk terug tot de normale gang van zaken te laten overgaan. Transworld International heeft een gevestigde reputatie in het domein van kantoorverhuizingen.

Of u nu een all inclusive en totale verhuizing van uw kantoren nodig hebt, of enkel ene paar verhuizers om een kleine interne verhuizing doen, Transworld International biedt steeds de juiste oplossing aan aan competitieve prijzen.
Transworld International heeft het materiaal, personeel, ervaring en kennis om elke kantoorverhuizing op de meest efficiënte manier te organiseren. Laat uw kantoor op vrijdagavond achter en vind op maandagochtend al uw meubelair en kantoormateriaal gemonteerd en klaar voor gebruik terug op uw nieuwe locatie.Onze flexibiliteit laat ons toe uw kantoorverhuizing uit te voeren wanneer u dit wenst, desnoods na de kantooruren of tijdens weekends.

Een project coördinator zal u van bij het begin toegewezen worden. Hij zal in nauw contact staan met uw HR en project manager, waarbij hij één of meerdere vergaderingen zal organiseren voor de verhuizing om de specifieke noden en behoeftes van elk departement te bepalen. Hij zal een gedetailleerd project plan opmaken, in samenspraak met andere betrokken partijen, zoals bvba. uw IT-provider. Dit project plan zal u en uw werknemers toelaten om de kantoorverhuizingen op een stressvolle en efficiënte manier voor te bereiden. Onze project coördinator zal u ook voorzien van een gedetailleerd overzicht van de kosten. Dit zal u toelaten om het budget voor de kantoorverhuizing op elk moment te controleren.
Iedere bureau, doos, PC, enz. zal gelabeld worden, indien mogelijk in overeenstemming met het algemene plan van de nieuwe kantoren. Hierdoor zorgen we ervoor dat elk voorwerp op de juiste plaats wordt afgeleverd. Dit laat uw werknemers toe om een snelle en vlotte star te hebben in hun nieuwe kantoren, in plaats van tijd te verliezen op hun eerste dag in hun nieuwe kantoren met het zoeken naar hun kantoormateriaal of hun dossiers. Wij weten uit ervaring dat er niets zo demotiverend is voor kantoorbedienden als dit laatste.

Alle bureaus, kasten en ander meubilair worden voorzichtig gedemonteerd en gehermonteerd op de nieuwe kantoorruimte, en, indien nodig, gooien we oud of beschadigd meubilair voor u weg of indien mogelijk herstellen we ze.
Wij zijn er ons van bewust dat het van het hoogste belang is dat de kantoorruimtes in een goede staat worden achtergelaten. Er is niets zo vervelend als uw oude kantoren te moeten verlaten met discussies met de eigenaar of buren over schades aan het gebouw, of te moeten constateren dat uw nieuwe, pas geverfde kantoren vanaf de eerste dag beschadigd zijn. Om deze reden beschermen wij gevoelige plaatsen zoals liften en hoeken in de gangen, zowel in de oude als in d nieuwe gebouwen. We hebben alle beschermingsmaterialen die nodig zijn om de kantoorgebouwen op een goede manier te beschermen.

Tevens bieden wij opslag aan voor archieven, en assistentie in de verkoop of het weggooien van oude kantoormeubelen of kantoormateriaal.

Aarzel niet om ons te contacteren voor een gratis verhuisofferte.